5 weken door China met de hele familie

De klimmuur in Yangshuo

Hallo allemaal, vandaag zijn we naar de prachtige bergen van Yangshuo geweest om te klimmen en het was heel erg leuk. Femke was de drijvende kracht achter dit idee, want zij vindt dit al lange tijd heel leuk om te doen. Yangshuo is een walhalla voor klimmers, er zijn 28 muren (bergen) om je op uit te leven. Natuurlijk huurden wij begeleiders met materiaal. Alle kinderen zijn naar boven geweest, menko tot halverwege. Koen Rik en Fem wel 5 keer, er waren 3 verschillende routes. Na deze grote inspanning in de warmte (gelukkig klommen ze in de schaduw) weer terug naar het hotel en een duik in de rivier, wat is het hier toch goed! Vanavond gaan we naar een lichtshow kijken in Yangshuo wat schijnbaar erg de moeite waard is. Hierover morgen meer.

Reynier

Het is daar inderdaad erg mooi. Ik was in Yangshuo toen Jeltje en Stefaan gingen trouwen, al heel (!) lang geleden. Toen was het al redelijk westers. Hoe is dat nu?

Ik ga morgen op weg naar Beijing. De hitte hier (het wordt 31 graden!) ontvluchten!

Willem

Hallo fam van Hooydonk,
Wat een leuke verhalen. We zijn hier nu een beetje gesettled, en de computer doet het naar behoren, dus we kunnen genieten van jullie blog.
Het heeft voor mij ook wel wat nostalgisch, want ik ben precies 20 jaar geleden na mijn afstuderen ook op de Emeishan geweest, en in Yangshuo. Heel leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven.

bomma

gelukkige kinderen dat jedit alle maal mag beleven