5 weken door China met de hele familie

Yangshuo, het platteland

Het is hier heerlijk in yangshuo. Ons hotel doet ons een beetje denken aan curacao, het is tropisch warm maar prachtig groen. We zwemmen in de rivier om af te koelen en hebben een tochtje gemaakt op bamboe rafts. Dit gaat wel heel gemoedelijk, je kan het op de foto's zien: er staan 2 luie stoeltjes op de raft en er is een meneer die de raft inbeweging houdt. Maar heerlijk rustig op het water, met uitzondering van af en toe een horde chinese toeristen op het water, allemaal op een kluitje, eenmaal voorbij keert de rust snel weer. Bij vertrek konden we waterpistolen kopen! Nadat we elkaar daar een aantal keren mee hadden natgespoten was de lol er af, maar owee zodra we in de buurt van de Chinese toeristen kwamen, dan werden we met veel gelach onder vuur genomen! Heel leuk en lekker fris. In ons hotel kunnen we heerlijk chillen, we lezen veel en spelen af en toe een spelletje, de warmste uren van de dag kan je maar beter niet op stap gaan. Het is genieten.

Ome Piet

Dat is nog eens wildwatervaren! Heerlijk moet dat zijn na jullie dramatische treinreis. Hebben jullie ook sabbelende karpers aan je tenen hangen als je gaat zwemmen?

bomma

nog altijd spannend kijk ik uitnaar de volgende uit daging