5 weken door China met de hele familie

Dag 8 kangding

Vandaag hebben we we weer is uitgeslapen, na een simpel maar lekker ontbijtje van appels en muslirepen zijn we op stap gegaan om de tempels die in kangding staan te bezoeken. Er zijn 3 tibetaans-boeddhistische tempels. We hebben er toch 3 bezocht. Na de eerste 2 tempels kregen we toch echt wel honger en gingen we zoeken naar een restaurantje om te eten. Volgens de travelsurvival-gids waren er 2 goede restaurantjes die niet al te ver waren, maar toen we bij het eerste aankwamen was het omgebouwd tot een theehuis en toen we bij het tweede aankwamen was het gewoon helemaal verdwenen. Dat was wel even balen -.-'  dan vonden we een merkwaardig restaurantje dat westers serveerde, met rare serveersters en afgescheiden hokjes met een gordijn ervoor... Maar het eten was wel lekker en daar gaat het om!! Dan hebben we wat gechild in het hostel. S'avonds hebben we lekker tibetaans gegeten, Heb je al eens gehoord van gefrituurde yogurt? Ik wist niet zo goed wat ik er van moest vinden, ik weet nog altijd n iet wat ik er van moet vinden. Dit keer kwam er een jongen uit het hostel mee, een koreaan. Hij sprak een beetje engels en chinees maar al bij al was het best gezellig! Verder heeft Femke de hele avond gevuld met het maken van filpjes van het hotel en Rik het was heel grappig! We gaan probren of we die ook ergens op de blog kunnen zetten maar weten niet of dat gaat lukken. Jullie zullen wel zien. Tot de volgende update!!!

elke

beste familie, wat leuk dat jullie een blog hebben!

geniet ervan .