5 weken door China met de hele familie

Dag 6 laatste dag chengdu

Vandaag hebben we eindelijk weer eens uitgeslapen =D. Na het ontbijt hebben we weer is fietsen gehuurd en zijn we weer de stad in getrokken. Ons plan was om eerst bij de starbucks iets te gaan drinken, maar de starbucks lag in zo'n gezellige buurt dat we daar toch nog even bleven rondhangen. We hebben bladerdegen zoute koeken gegeten tijdens de middag en hebben een kerel gezien met een pijp van wel 2 meter lang. Toen we daar wat uitgekeken waren zijn we nog eens terug gegaan naar het bamboebos zodt koen wat extra les kon krijgen in het diabolotollen want dat ging niet zo goed. Na een uurtje of 2 ging iedereen daar stilletjes aan naar huis, het was ondertussen al wel 5u30, dus besloten wij om ook maar een restaurantje uit te zoeken. Koen, femke, menko en jeltje vonden het net iets te pikant maar ik en stefaan vonden het best lekker. Daarna zijn we wwer naar huis gefietst en ik en stefaan zijn even naar een drink gegaan van zijn vriend professor Willem. P.s. sorry voor de weinige foto's maar we hebben geen computer bij dus alle foto's die op de camera staan kunnen we nog niet nline zetten. Als we een computer kunnen bemachtigen zullen we zo snel mogelijk alle fotos online zetten.