5 weken door China met de hele familie

Beloning: Swissotel Beijing

Na nog een nachtje in een jeugdherberg in beijing te hebben verbleven is het eindelijk zover: we gaan in het swissotel logeren. De hele reis hebben we dit in het vooruitzicht gesteld, in peking een paar nachtjes 5 sterren hotel met zwembad en heerlijk ontbijt en nu is het zover. We genieten! Stef heeft het wel nodig, al die verschillende bedden en voertuigen onderweg hebben zijn rug geen goed gedaan. Maar het gaat en het eigen bed is nog maar een paar nachtjes wachten. Vandaag gaan we op stap naar De Grote Muur. Als laatste programmampunt, maar wel een hoogtepunt. Reynier, die we hier elke dag zien gaat mee, om 9 uur hebben we hier in het hotel afgesproken en dan gaan we in ons busje op stap, met onze super gids John, die we er hier bij hebben gekregen omdat een oud-collega van Stef er alles aan gedaan heeft om het ons hier gemakkelijk te maken. Zelf is hij momenteel niet in Peking maar hij heeft voor ons hele verblijf in Peking voor een busje met chauffeur en gids gezorgd en zelfs eten er af en toe bij! Chinese gastvrijheid, echt ongelofelijk. We moeten er maar van genieten zegt hij. Hij is inmiddels goede cariere aan het maken en dan hoort het zo. Straks zetten we wat foto's online van ons op de muur!

bomma

na deze leuke reis vewachten we jullie met open armen thuis veilige thuiskomst